تحصن روحانیون فلسطینی در اعتراض به فیلم موهن به ساحت پیامبر (ص)

روحانیون فلسطینی با تحصن در مقابل ساختمان وزارت اوقاف فلسطین، توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند و خواستار اقدام جدی امت اسلامی برای متوقف کردن توهین به مقدسات اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود الهباش، وزیر اوقاف دولت تشکیلات خودگردان در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم در حاشیه این تحصن، اظهار داشت: باید در واکنش به این گونه توهین‌‌ها، به شیوه رسول خدا (ص) عمل کنیم و نیکی‌ها را با احسان و تجاوزات را با ایمان پاسخ دهیم و نگذاریم کسی جرات چنین جسارتی را به دینمان به خود بدهد.

یکی از ائمه مساجد در این خصوص گفت: پیام ما، ائمه مساجد و روحانیان فلسطینی به جامعه جهانی این است که پیامبر اکرم (ص) از نظر ما خط قرمز است و اجازه نمی‌دهیم چنین اهانت‌هایی تکرار شود؛ صرف‌نظر از این که چه کسی عامل اصلی این اهانت باشد.

نوح الزغاری، رئیس سازمان اوقاف اریحا و اغوار نیز در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم گفت: اگر در قبال دین و مقدساتمان این گونه بی‌تعصب نمی‌شدیم، کسی جرات توهین به اسلام و پیامبر را به خود نمی‌داد.

ناظران بر این باورند که هدف از برگزاری این تحصن، رساندن این پیام به جهان اسلام است که ضعف برخی از رژیم‌های حاکم بر کشورهای اسلامی سبب شده است ائتلاف آمریکایی-صهیونیستی جرات کند به مقدسات مسلمانان توهین کند و اگر مسلمانان متحد بودند هیچ کس جرات چنین جسارتی را به خود نمی‌‌داد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.