تحقق اقتصاد مقاومتی تضمین کننده استقلال اقتصادی

۱۹م آذر ،

آیت الله نوری همدانی تحقق اقتصاد مقاومتی را سبب استقلال اقتصادی دانست .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آیت الله نوری همدانی امروز در جمع  پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی گفت : باید کاری کنیم همان گونه که در فرهنگ و سیاست مستقل هستیم در بخش اقتصادی نیز بی نیاز شویم .
وی حفظ عزت و اقتدار را بر اساس آموزه های دینی برای مسلمانان ضروری دانست و گفت :  عزت  بر پایه چند اصل است که تبری از دشمنان یکی از اصول عزت مندی است .
آیت الله نوری همدانی افزود : نباید در برابر دشمنان دچار خودباختگی شویم و باید بدانیم که دشمنان اغلب از در دروغ و نفاق وارد می شوند .
وی وحدت و اتحاد را یکی دیگر از اصول عزت مندی عنوان کرد و گفت : خداوند در قرآن می فرماید هرگز با هم اختلاف نکنید که این سبب ضعف می گردد .
آیت الله نوری همدانی یادآور شد : موشک های ایرانی ، اسرائیل را در جنگ ۸ روزه به خاک مذلت نشاند .
وی داشتن روحیه جهادی را در حفظ عزت بسیار مهم خواند و بیان داشت : باید به قدری قدرت مند باشیم که همواره دشمنان از ما ترس و وحشت داشته باشند ؛ اگر آمریکا از ایران نمی ترسید پیش از افغانستان و عراق به کشور ما حمله می کرد .
 آیت الله نوری همدانی با اشاره به پیشتازی مسلمانان در علم گفت: آن زمانی که مسلمانان مراکز متعدد علمی در کشورهای مختلف داشتند آمریکا اصلا وجود نداشت ، این یعنی آمریکا به لحاظ پیشینه علمی در تاریخ بسیار عقب تر از کشور ما است ؛ غربی ها بسیار تلاش کردند که رنگ و بوی اسلامی را از علوم مختلف پاک کنند اما نتوانسته اند کاملا رد پای اسلام را پاک کنند .


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.