تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در جریان برخوردهای سیاسی قرار گرفته است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت‌: متاسفانه با طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی برخورد سیاسی شده و مورد اهمال کاری قرار گرفته است.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر احتمال منتفی‌شدن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: یکی از مهمترین وظایف نمایندگان ملت صیانت از حقوق مردم بوده و لذا در همین راستا با جدیت به پیگیری بحث تحقیق و تفحص از این دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت.

وی در ادامه افزود: اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر احتمال خروج این طرح از دستور کار، اظهار نظر شخصی بوده و مانعی در برابر نظر اکثریت امضاکنندگان این طرح بوجود نخواهد آورد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با مثبت‌خواندن این طرح تصریح کرد:‌ اگر دستاورد این تحقیق و تفحص رفع اتهام از مسئولین دانشگاه آزاد شود که امر مسرت‌بخشی خواهد بود و در مقابل چنانچه حاصل تحقیقات به کشف تخلفات و احراز آنها منجر شود نیز پیگیری‌های عادلانه‌ای صورت گرفته و آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت.

طیب‌زاده ادامه داد: متاسفانه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با برخوردهای سیاسی مواجه شده است چرا که این طرح بیش از یک ماه پیش تنظیم و با تاخیر به کمیسیون آموزش و تحقیقات منتقل شده است.

نماینده مردم تهران در پایان در تشریح محورهای این تحقیق و تفحص افزود: بیش از ۱۰ محور برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مطرح شده که بحث مسائل مالی تنها یکی از موارد آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.