تحقیق و تفحص از صنعت خودرو کلید خورد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

6-95.jpg

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: در جلسه‌ روز قبل نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و خودروسازان، موضوع تحقیق و تفحص از صنعت خودرو مطرح و بررسی شد.

احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جلسه‌ روز قبل کمیسیون صنایع و معادن برخلاف اعلام پیشی مبنی بر بررسی مشکلات صنعت خودرو، دستور کار جلسه تحقیق و تفحص از صنعت خودرو اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مدیران عامل ایران خودرو و سایپا، معاون وزیر و وزیر صنعت، معدن و تجارت پاسخ‌هایی را نسبت iبه پرسش‌های نمایندگان مطرح کردند، خاطرنشان کرد: پرسش‌های نمایندگان پیرامون مواردی چون نوع رابطه خودروسازان و قطعه‌سازان، سرمایه‌گذاری‌های صنعت خودرو، iبها‌های مازاد غیرمرتبط در صنعت خودرو و iبهره‌وری در این صنعت بود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: قرار شد نمایندگان پاسخ‌های داده شده را بررسی کرده و نسبت iبه ضرورت یا عدم ضرورت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو تصمیم‌گیری کنند.

نعمت‌بخش تصریح کرد: خودروسازان واهمه‌ای از تحقیق و تفحص ندارند همان‌گونه که در مجالس پیشی نیز تحقیق و تفحص از صنعت خودرو گرفت اما در شرایط فعلی اولویت اصلی رسیدگی و حل مشکلان مختلف این صنعت است.

به گزارش تفسیری ایسنا روز یکشنبه نیز جلسه‌ای با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و دبیران انجمن خودروسازان و قطعه‌سازان در محل کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شده بود.

عزیز اکبریان – نایب رییس کمیسیون صنایع – هم در این باره iبه ایسنا گفت: جمع‌بندی نهایی این موضوع که با حضور وزیر صنعت در کمیسیون صنایع مورد بررسی قرار گرفت، iبه هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.