تحکیم حداکثری روابط ایران و سودان به نفع دو ملت و سایر ملت‌ها است

۰۶م اسفند ،

احمدی‌نژاد در دیدار فرستاده ویژه رئیس‌جمهور سودان:

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و سودان بسیار ویژه و عمیق است بر تقویت و تحکیم حداکثری این روابط تاکید کرده و آن را به نفع دو ملت و سایر ملت‌ها دانست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در دیدار عوض “احمد الجاز” فرستاده ویژه رئیس‌جمهور سودان با بیان اینکه اقدامات مهمی بین دو کشور و در جهان اسلام وجود دارد که تهران و خارطوم در کنار هم می‌توانند آن را به نفع دو ملت و سایر ملت‌ها انجام دهند، گفت: در شرایط کنونی جهان باید بیش از قبل در کنار هم باشیم.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اجرای تمام توافقات انجام شده بین دو کشور، اظهار امیدواری کرد که با مساعی دو طرف تصمیمات مناسبی در راستای توسعه روابط دوجانبه اتخاذ شده و به سرعت اجرایی شود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: با کمک یکدیگر می‌توانیم از شرایط سخت کنونی که دشمنان تحمیل کرده‌اند، عبور کنیم.

فرستاده ویژه رئیس‌جمهور سودان نیز در این دیدار پس از تقدیم پیام رئیس‌جمهور کشورش اظهار داشت: روابط ایران و سودان بر پیوند اسلامی مستحکمی استوار است و نوع این روابط از رابطه با سایر کشورها تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه استکبار علیه امت اسلامی وارد عمل شده است، گفت: معتقدیم امت اسلامی در کنار یکدیگر می‌تواند اهداف خود را محقق کنند.

فرستاده ویژه رئیس‌جمهور سودان همچنین بر افزایش سطح روابط و همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف انرژی و کشاورزی تأکید کرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.