تحلیل تکنیکال روند بهای جهانی طلا در روزهای آتی

۲۳ام بهمن ،

تحلیل تکنیکال روند بهای جهانی طلا در روزهای آتی | چاپ |
دوشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۸:۴۰

بینا- تحلیلگران اقتصادی معتقدند با توجه به عدم کاتالیزور تازه در روزهای آتی شکست اونس جهانی طلا به سطح ۱۶۸۵ دلار غیر ممکن خواهد بود.
به گزارش بینا به نقل از پایگاه اینترنتی طلاب/شارپس پیکسلی، سقوط مالی اقتصاد جهان در سال ۲۰۰۸میلادی تصویر اسف باری از رکود اقتصاد را در بالاترین سطح بدهی نشان می دهد. در حال حاضر اوضاع اقتصادی بازارهای مالی جهان رو به بهبود است. چاپ پول بیشتر توسط بانک های مرکزی جهان ، کاهش نرخ بهره بانکی و افزایش اعتماد بازار روشهای مفیدی برای رشد اقتصاد جهان به شمار می آیند. آیا مدت اجرای این روشها روزی به پایان خواهد رسید؟ آیا اقتصاد جهان ر وبه بهبود است؟چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد؟ این سوالات در پی نا اطمینانیها به آینده بازار مالی در ذهن سرمایه گذاران خطور می کند.

رویدادهای اقتصادی
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند با توجه به آغاز تعطیلات سال نوی چینی بازارهای آسیایی روزهای آرامی را پشت سر خواهند گذاشت.
دولت ونزوئلا هفته قبل تصمیم گرفت ارزش ارز خود را در برابر دلار کاهش دهد. شاخص اس اند پی۵۰۰ از سال ۲۰۰۷ تاکنون بالاترین حد خود را به ثبت رسانده است. نشست وزرای دارایی ۱۷ کشور عضو یورو امروز دوشنبه در حالی در شهر بروکسل برگزار شده که بررسی وضعیت یونان و قبرس مهمترین موضوع این نشست می باشد. کشور انگلیس با طرح ریاضت اقتصادی مواجه شده است این در حالی است که فرانسه و ایتالیا اخیرا بر سر رشد وثبات اقتصاد به توافق رسیده اند.

تحلیل تکنیکال روند بهای طلا در کوتاه مدت
قیمت جهانی طلا در حال حاضر در سطح حمایتی ۱۶۶۲ دلار قرار دارد و فقط در صورتی روند کاهشی راخواهد داشت که قیمتها به زیر ۱۶۵۲دلار برسد . تحلیلگران اقتصادی با یک همگرایی کاهشی سطح حمایتی ۱۶۵۳ و ۱۶۴۷دلار را برای این فلز زرد پیش بینی کرده اند. روند بهای طلا به سمت نقطه منفی پیش می رود که این امر نشانگر ثبات بیشتر قیمتها در کوتاه مدت است.
تحلیلگران اقتصادی معتقدند با توجه به عدم کاتالیزور تازه شکست اونس جهانی طلا به سطح ۱۶۸۵ دلار غیر ممکن خواهد بود.

تحلیل تکنیکال حرکت اونس جهانی طلا در میان مدت
اخیرا افزایش ارزش دلار مانع از رسیدن قیمت جهانی طلا به سطح های بالاتر شده است. افزایش شاخص های سهام نیز از درخشندگی طلا در بازارهای جهانی کاسته است. دو نقطه احتمالی احتمالی برای شکست اونس جهانی طلا در نمودار فنی ملاحظه شده است. شکست سطح حمایتی مسیر را برای رسیدن این فلز گرانبها به سطح ۱۶۲۵و حتی ۱۶۰۰دلار فراهم می کند. با این حال عبور از سطح مقاومتی کنونی نیز به معنای رسیدن اونس جهانی طلا به قیمتهای ۱۷۰۰ و ۱۷۱۰دلار می باشد.

سطوح حمایتی: ۱۶۶۳-۱۶۵۳-۱۶۴۷-۱۶۳۵-۱۶۲۵
سطوح مقاومتی: ۱۶۷۴-۱۶۹۷-۱۷۰۰-۱۷۱۰


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.