تحول در حوزه حقوقی بدون نظریه‌پردازی امکان‌پذیر نیست

۲۷م اسفند ،

حجت الاسلام محبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: تحول در حوزه حقوقی بدون نظریه‌پردازی امکان‌پذیر نیست و در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران باید با بهره‌گیری از نظریه‌پردازی حقوقی، زمینه تحول آن را به وجود آورد.

حجت الاسلام محبی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی حقوقی اظهار داشت: از آنجائیکه مقام معظم رهبری بر تحول در حوزه حقوق تاکید دارند، یکی از مهمترین اهداف سازمان بسیج حقوقدانان فعالیت در حوزه نظریه‌پردازی حقوقی است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ادامه داد: تحول در حوزه حقوقی بدون نظریه‌پردازی امکان‌پذیر نیست و در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران، باید با بهره‌گیری از نظریه‌پردازی حقوقی، زمینه تحول آن را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه کرسی‌های نظریه‌پردازی حقوقی در سال ۹۲ نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این کرسی‌ها با مباحث و موضوعات مختلف در سال آینده نیز پیگیری و از اساتید و دانشجویان حقوقی در این خصوص بهره‌گیری می‌شود.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری کرسی‌های حقوقی در زمینه ارتباط اخلاق با حقوق در اولویت کاری سازمان بسیج حقوقدانان قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.