تحویل ۵ هزار واحد مسکونی تا پایان آبان ماه در مناطق زلزله زده

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده تا پایان آبان ماه جاری پنج هزار واحد مسکونی به مالکانشان در مناطق زلزله‌زده تحویل خواهد شد.

الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به روند ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به خسارات سنگین وارده بر اثر زلزله در آذربایجان شرقی پیگیری روند ساخت و ساز از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام در این استان محسوب خواهد شد.

وی در ادامه افزود:‌ ساخت و ساز در ورزقان سرعت گرفته و طبق مذاکرات انجام شده مقرر است تا پایان آبان ماه جاری ۵ هزار واحد به مالکانشان تحویل داده شود.

نماینده مردم ورزقان با اشاره به پیگیری‌های مجلس در مورد مرتفع سازی مشکلات در این مناطق اظهار داشت: مجلس با جدیت در حال پیگیری روند ساخت و ساز‌،‌ اسکان موقت و مرتفع سازی مسائل و مشکلات در مناطق زلزله‌زده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان با تشریح برنامه‌های در دست کمیسیون خاطر نشان نمود: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیسیون حمایت از تولیدات داخلی بوده که در همین جهت طبق مذاکرات انجام شده در جلسات این کمیسیون همچنان به بررسی و پیگیری پیشنهادات مطرح شده می پردازیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.