تخلف بعضی از شعب کشیک بانک‌ها

۱فروردین ۱۳،

برخلاف ادعای فعالیت ۳۰درصد شعب بانک‌ها در ایام نوروز،مشاهدات میدانی خبرنگارتسنیم از بعضی شعب کشیک بانک‌های تهرانی حکایت از عدم فعالیت تعدادی از بانک‌ها در این روزها دارد.

به گزارش ممتازنیوز، روزهای پایانی سال در حالی سپری شد که بانک مرکزی و بانک‌های دولتی و خصوصی با صدور اطلاعیه‌هایی جداگانه به مردم اطمینان می دادند که در ایام نوروز بانک‌ها شعب کشیک دارند.

این اولین بار نیست که در تعطیلات رسمی کشور، سیستم بانکی شعب کشیک را برای خدمات رسانی به مردم معرفی می‌کند ولی اینبار بعضی از شعب کشیک برخلاف اطلاع رسانی قبلی در ایام نوروز به جای اینکه باز باشند و به مردم خدمت رسانی کنند بنا به هر سببی تعطیل بودند.

خبرنگار ما به تعدادی از شعب کشیک بعضی بانک‌ها (طبق آنچه در پایگاه اینترنتی رسمی این بانک‌ها ثبت و اعلام شده بود) مراجعه کرد اما برخلاف اعلام این بانک‌ها، شعب تعطیل بودند و با این حساب بانکی‌ها ترجیح دادند شعب کشیک نوروزی “نوروز” را در خانه سپری کنند.

به گزارش تسنیم ، ابراهیم درویشی معاون نظارتی بانک مرکزی پیشتر اعلام کرده بود که در ایام تعطیلات نوروز‌۲۰ الی‌۳۰ درصد از شعب بانکها و موسسات اعتباری در تهران و سراسر کشور  به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

گفتنی است بانک مرکزی به منظور رفاه حال هموطنان و ارائه خدمات بهتر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ، اول اسفندماه طی بخشنامه ای مواردی همچون تجهیز و پشتیبانی فنی لازم کلیه دستگاه‌های خودپرداز جهت تأمین نقدینگی و رفع خرابی‌های احتمالی ؛ در دسترس بودن دائمی خدمات بانکداری الکترونیک و رفع نقص‌های فنی و همچنین پاسخگویی مناسب به مشتریان در اسرع وقت ؛ دایر نمودن شعب کشیک حتی‌المقدور در تمام نقاط کشور و اطلاع‌رسانی کافی در این ارتباط از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانکها و سایر رسانه‌های جمعی را به بانک های کشور تاکید کرده است .

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.