تخلف شورای شهر و تاکسیرانی با افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی

۲۰اردیبهشت،

تخلف شورای شهر و تاکسیرانی با افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی

استاندار تهران گفت: در صورت افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی، شورای شهر و تاکسیرانی مرتکب تخلف می‌شوند و از طریق دستگاه‌ قضا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس،  مرتضی تمدن  درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی از فردا در سطح شهر تهران اظهار داشت: در صورت افزایش نرخ‌ها، شورای شهر و تاکسیرانی شهر تهران هر دو مرتکب تخلف می‌شوند ولی با این اقدام نشان می‌دهند که قانون گریز می باشند و از قانون تمکین نمی‌کنند.

وی ادامه داد: برداشت بنده از این اقدامات غیرقانونی، این است که پشت این ماجراها بده و بستان‌هایی صورت گرفته است که دود آن فقط به چشم مردم می‌رود.

تمدن یادآور شد: مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها به وزارت کشور و هیئت حل اختلاف ارسال شده و در حال بررسی است لذا نظر این هیئت طبق ماده ۸۰ به هر نحوی بود ملاک عمل است.

استاندار تهران دربارهٔ اینکه شورای شهر اعلام کرده است که فرمانداری در موعد مقرر پاسخ مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را نداده است، گفت: فرمانداری تهران در موعد مقرر پاسخ به مصوبات شورای شهر داده است و شورای شهر تهران باید پاسخگوی مردم باشد.

تمدن تأکید کرد: در صورتی‌که شورای شهر تهران به قانون تمکین نکند از طریق دستگاه‌های قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

جمعه ۲۰ اردیبهشت   ۱۴:۱۶

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.