تدابیر ویژه پلیس برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری

فروردین ۱۴۰۳

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب خبرداد و گفت: یگان‌های تابعه این پلیس ضمن تشدید اقدامات انتظامی و اطلاعاتی، افزایش ایستگاه‌های ایست و بازرسی ثابت و موقت، با هوشیاری کامل از بروز هرگونه تحرکات مشکوک پیشگیری می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سردار تقی‌مهری دربارهٔ مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب، اظهارکرد: سران و مقامات عالی بیش از ۴۰۰ کشور برای حضور در این مراسم به کشورمان سفر کردند؛ بنابراین براساس ابلاغیه صادره از سوی فرمانده نیروی انتظامی و نیز برنامه‌ریزی‌های اتخاذ شده، مسئولیت یگان‌های متولی برقراری نظم و امنیت در محل مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری و نیز مسیرهای منتهی به مراسم مشخص شده است.

وی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم تحلیف خبرداد و تصریح‌کرد: یگان‌های تابعه این پلیس ضمن تشدید اقدامات انتظامی و اطلاعاتی، افزایش ایستگاه‌های ایست و بازرسی ثابت و موقت، با هوشیاری کامل از بروز هرگونه تحرکات مشکوک پیشگیری می‌کنند.

مهری در ادامه با اشاره به آماده‌باش پلیس فرودگاه‌های مهرآباد و امام (ره) تا پایان مراسم، گفت: با توجه به ورود پروازهای اختصاصی مدعوین، پلیس فرودگاه‌های کشور برای حفظ نظم و امنیت مهمانان شرکت کننده در مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب، آمادگی کامل دارند.

منبع: ایسنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.