تداوم همکاریهای دو جانبه کمیته امداد و بانک صادرات برای پرداخت تسهیلات اشتغال

۲۳ آبان ،

01-196.jpg

همکاری بانک صادرات در اعطای تسهیلات اشتغال به متقاضیان معرفی شده توسط کمیته امداد در سال ۹۱ نیز استمرار یابد.

به گزارش تفسیری سرویس «اجتماعی» ایسنا، در دیدار پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران با حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان شد که همکاری بانک صادرات در اعطای تسهیلات اشتغال به متقاضیان معرفی شده توسط کمیته امداد در سال ۹۱ نیز استمرار یابد.

در این دیدار همچنین عملکرد بانک صادرات در اعطای سهم تسهیلات قرض‌الحسنه تخصیصی به این نهاد و اتخاذ راهکارهای تسهیل و تسریع در پرداخت و فراهم شدن زمینه جذب صد درصدی سهم مصوب و تخصیصی سال جاری بررسی شد.

حسین انواری نیز در این دیدار با تشکر از همکاری بانک صادرات در اعطای تسهیلات اشتغال به متقاضیان معرفی شده توسط کمیته امداد، اظهار امیدواری کرد که این روند در سال ۹۱ نیز استمرار یابد که در این زمینه، مدیرعامل بانک صادرات نیز آمادگی بانک صادرات را برای تداوم همکاریهای دو جانبه اعلام کرد.

در ادامه این دیدار توافقاتی در خصوص تهیه پیش نویس تفاهم نامه قابل مبادله، بر طرف کردن کمبود منابع اعتباری شعب بانکها در استانها، ابلاغ اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مدیران اجرایی بانکها، افتتاح حساب مختص خیرین اشتغال به جهت سهولت بهره مندی نیازمندان از کمکهای قرض الحسنه اشتغال، عاملیت بانک صادرات در جهت اخذ سهم اعتبار اختصاص داده شده به کمیته امداد از منابع صندوق توسعه ملی و اعطای تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از طرف امداد امام(ره)، صورت گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.