تدوام شهرک سازی‌ها در سرزمین‎‌های اشغالی نتیجه انفعال سازمان ملل در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

۲۰م آذر ،

یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی بدون اتکا به حمایت آمریکا، غرب و انفعال سازمان ملل قادر به ادامه تجاوزگری در سرزمین‌های اشغالی نیست.

رضا طلایی‌نیک در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادامه روند شهرک سازی‌‌ در سرزمین‌های اشغالی گفت: شهرک سازی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی محصول ماهیت شوم این رژیم منحوس، حمایت آمریکا و همچنین سکوت سازمان ملل در برابر این تجاوزگری‌ها است.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی بدون اتکا به حمایت آمریکا، غرب و انفعال سازمان ملل قادر به ادامه تجاوزگری در سرزمین‌های اشغالی نیست.

طلائی‌نیک با اشاره به شکست اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ ۸ روزه علیه غزه تصریح کرد:  این رژیم جعلی پس از شکست سنگین در جنگ ۸روزه برای تجدید روحیه داخلی و حفظ موجودیت نامشروع خود با اتکا به حمایت آمریکا دستور به ساخت شهرک‌های جدید داده است و این اقدامات جناتکارانه نمی‌تواند مانع سقوط این رژیم غاصب شود.

طلائی‌نیک همچنین با اشاره به گسترش حمایت‌های منطقه‌ای از مقاومت‌های ضد صهیونیستی اظهار داشت: تحولات منطقه‌ و اوضاع نا به سامان سرزمین‌های اشغالی و تداوم این شرایط  موقعیت این غده سرطانی را  به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

این کارشناس مسائل راهبردی در پایان یادآور شد: رژیم جعلی صهیونیستی نمی‌تواند با ساخت شهرک‌های صهیونیستی، ضربات سنگین جنگ ۸ روزه و نا به سامانی‌های داخلی را ترمیم کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.