تذکر بهارستان به دولت در صورت تأخیر در ارائه بودجه ۹۲

۱۲م آذر ،

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درصورت تاخیر در ارائه به موقع لایحه بودجه ۹۲، دولت از جانب بهارستان تذکر دریافت خواهد کرد تا در اولین فرصت این لایحه برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه شود.

سیدعبدالکریم هاشمی نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به پایان فرصت دولت برای ارائه لایحه بودجه سال ۹۲ به بهارستان تا ۱۵ آذرماه گفت: پارلمان همواره خواستار ارجاع به موقع لایحه بودجه از جانب دولت است چرا که با ارائه به هنگام این لایحه، نمایندگان تکلیف مصوبات عمرانی دولت را راحت‌تر مشخص می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: هرچه لایحه بودجه زودتر ارائه شود فرصت کافی برای طرح در کمیسیون ها وجود دارد و از شتابزدگی در تصویب لایحه جلوگیری می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اضافه کرد: دولت اید  بودجه ۹۲ را بر مبنای کاهش درآمدهای نفتی و افزایش درآمد صادرات غیرنفتی زودتر ارائه کند تا طرح های نیمه تمام عمرانی کشور به تعویق نیافتد.
 
هاشمی‌ درپایان از قول مساعد معاون راهبردی رئیس‌جمهور مبنی بر عدم تأخیر در ابلاغ بودجه سال آتی خبر داد و اظهار داشت: درصورت تاخیر در ارائه به موقع لایحه بودجه ۹۲ ، دولت از جانب بهارستان تذکر دریافت خواهد کرد تا در اولین فرصت این لایحه برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.