تذکر لاریجانی به مسئولان صداوسیما: شرایط سخت مردم را درک کرده و با آنها همدردی کنید

به گزارش خبرآنلاین علی لاریجانی پس از اتمام ارائه گزارش وزیر بهداشت و سایر مسئولان اجرایی و نمایندگان استان آذربایجان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان ورزقان گفت: باید ستاد بحران بیشتر فعال‌ شود و نقایص موجود سریعتر برطرف شود.
رییس مجلس شورای اسلامی از رییس جمعیت هلال‌احمر خواست تا برای رفع نیاز زلزله‌زدگان به چادر گام‌های جدی‌تری بردارد.
وی از کمیسیون عمران خواست تا با اعزام تیمی به منطقه، مشکلات زلزله‌زدگان را شناسایی و به مجلس گزارش کند.
لاریجانی با تذکر به مسئولان صداوسیما از آنان خواست به چالش‌های مطرح شده در جلسه امروز توجه جدی کرده و شرایط سخت مردم در منطقه را درک کنند تا با شکل‌گیری همدردی همگانی قدری از آلام مردم زلزله‌زده کاسته شود.

رییس مجلس، کمیسیون عمران را مامور پیگیری رفع مشکلات مردم در این مناطق و بازسازی منازل آسیب دیده ها کرد.
به گزارش خبرآنلاین علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود در جلسه علنی امروز دوشنبه نیز با ابراز تاسف و تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله اهر، هریس و ورزقان، گفت: حادثه تاسف بار در منطقه ورزقان، اهر و هریس همه ما را عزادار نمود. آثار زیانبار این حادثه از نظر خسارات جانی به شدت ملت را متاثر کرده است .از ساعات اولیه نمایندگان این مناطق آقایان فلاح و دهقان و سایر همکاران در این استان برای نجات آسیب دیدگان و اسکان مردم تلاش وافر داشته اند که از این عزیزان و اعضای هیئت دولت خصوصا وزارت کشور، بهداشت و هلال احمر که به موقع به مناطق زلزله زده شتافتد تشکر می کنیم و از خداوند متعال علو درجات برای درگذشتگان و سلامتی برای آسیب دیدگان را خواستاریم. متن کامل نظق رئیس مجلس را ایـــنـــجـــا مطالعه فرمایید.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.