تذکر iبه ایران خودرو و سایپا iبه سبب کاهش کیفیت خودروها

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران از تذکر این سازمان iبه ایران خودرو و سایپا iبه سبب افت کیفیت بعضی از خودروهای تولیدی خبر داد.

بهادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: طی دو ماه اخیر مواردی از کاهش کیفیت در بعضی از خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا رخ داده است.

وی با بیان اینکه این خودروسازان iبه سبب بعضی مشکلات در تامین قطعه از بعضی قطعات بی‌کیفیت در خطوط تولید خودرو استفاده می‌کردند، خاطرنشان کرد: در این زمینه iبه هر دو خودروساز تذکر جدی داده شده که از تکرار این اقدامات اجتناب کنند.

کاظمی تصریح کرد: کاهش کیفیت بیشتر در خودروهایی رخ داده که درصد ساخت داخل آنها بالا است iبه‌گونه‌ای که در مواردی از قطعات وارداتی و داخلی بی‌کیفیت در تولید این خودروها استفاده شده است.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: ارزشیابی‌هایی که iبه‌طور دوره‌ای انجام می‌شود نیز نشان‌دهنده‌ کاهش میزان رضایت مشتریان از خودروهایی است که در یکی دو ماه اخیر تولید شده‌اند.

وی تاکید کرد: درست است که خودروسازان مشکلاتی برای تامین قطعات مورد نیاز دارند اما کیفیت موضوعی است که تحت هیچ شرایطی نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد.

کاظمی تصریح کرد: در این زمینه سازمان استاندارد نظارت‌ها بر روند واردات قطعات خارجی را تشدید کرده و iبه‌ویژه در زمینه‌ سطح کیفی قطعات وارداتی از چین سختگیری بیشتری می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.