ترابیان خودخواه شده است/صانعی نیاز به یک دستیار خوب دارد

سرپرست سابق تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان گفت: ترابیان از لحاظ اخلاقی تغییرات زیادی کرده و در این شرایط صانعی سرمربی تیم ملی نیاز به یک دستیار خوب دارد.

   احمد شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر از تیم ملی فوتسال انتقاد و یا پیشنهادی کنیم برخی ها ناراحت می شوند اما باید بگویم تیم ملی اگر بخواهد با این شرایط پیش رود از گروهش در مسابقات جام جهانی نیز صعود نخواهد کرد.
وی افزود: تیم ملی فوتسال در دیدار اول تدارکاتی مقابل روسیه بسیار ضعیف بود اما در بازی دوم بهتر عمل کرد به نظر من با این شرایط صانعی سرمربی تیم ملی نیاز به یک دستیار قوی دارد این مربی برزیلی به عنوان کمک مربی نمی تواند ضعف های تیم ملی را پوشش دهد. **تیم ملی باید فراتر از آسیا باشد
وی گفت: شنیده ام قرار است یک مربی اسپانیایی به تیم ملی اضافه شود اما ایران تیم بزرگی دارد و باید در آن مربیان بزرگ حضور داشته باشند مردم و مسئولان از تیم ملی فوتسال توقع بیشتری دارند و باید این تیم فراتر از آسیا باشد. شمس اظهار داشت: با اینکه بازی مقابل روسیه یک دیدار تدارکاتی بود اما ضعف دروازه بان تیم ملی در آن دیده شد نمی دانم کادر فنی تیم ملی چه مشکلی با مصطفی نظری سرمربی سابق تیم ملی دارند که در این دوره از وی دعوت به عمل نیاوردند در حالیکه وی بهتر بازی هایش را در لیگ همراه با تیم دبیری انجام می دهند به نظر من تیم ملی با این شرایط به جام جهانی اعزام نشود، بهتر است.
**دست های پشت پرده مانع دعوت از نظری شد
وی ادامه داد: تقریباً حدود ۸۰ درصد بردهای دبیری تبریز به دلیل حضور نظری در درون دروازه این تیم است اما فکر می کنم دست های پشت پرده باعث دعوت نشدن وی به تیم ملی نشده است.
سرپرست سابق تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: ماهان هم اکنون در لیگ فوتسال تیمداری نمی کند اما همیشه یکی از تیم هایی بوده که تیم ملی را حمایت می کند و در این شرایط هم امیدوارم همه اهالی فوتسال با همدلی از تیم ملی برای موفقیت بیشتر حمایت کنند.
**ترابیان چهارسال قبل را می خواهیم
وی در خصوص عملکرد عباس ترابیان در کمیته فوتسال تصریح کرد: اخلاق ترابیان تغییر کرده و تقریباً همه جامعه فوتسال از عملکرد وی ناراضی هستند به نظر من ترابیان خودخواه شده است و در حالیکه دوست داریم وی مانند چهار سال قبل باشد اگر انتقادی از تیم ملی و کمیته فوتسال می کنم برای این نیست که از باخت تیم ملی خوشحالم و دوست دارم تیم ملی و فوتسال ایران به روزهای خوب و موفق گذشته خود بازگردد. وی افزود: امیدوارم تیم ملی فوتسال به نیمه نهایی رقابت های جام جهانی تایلند راه یابد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.