ترافیک در محورهای خروجی تهران روبه افزایش است

۲۶ام بهمن ،

به گزارش روز جمعه ایرنا، براساس اطلاعیه این مرکز و بررسی تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های هوشمند ترافیک شمار مرکز، در حال حاضر ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور به صورت عادی و روان است.

مرکز مدیریت راههای کشور همچنین اعلام داشت کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۸۲۲ محور مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت قبل ۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۶۷۰ وسیله بوده است که نسبت به روز قبل از آن با تعداد ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۱۳۵ وسیله، افزایش ۳٫۸ درصدی را نشان می دهد.

همچنین پنج محور پرتردد طی ۲۴ ساعت قبل به ترتیب آزادراه کرج – تهران و بالعکس، آزادراه قزوین – کرج و بالعکس، آزادراه تهران – قم و بالعکس، محور ساری – قائمشهر و بالعکس و نهایتا محور مرودشت – شیراز و بالعکس بوده است.

مرکز مدیریت راههای کشور همچنین اعلام کرد آزادراه کرج – تهران به سبب احداث تقاطع از پل فردیس تا وردآورد، تا ۱۵ اسفندماه طی روزهای شنبه لغایت سه شنبه از ساعت ۲۳ تا ۴ بامداد روز بعد، مسدود و محورهای قدیم و مخصوص کرج، به عنوان مسیر جایگزین اعلام می گردد.

همچنین آزادراه کاشان – قم تا ۲۰ اسفندماه سال جاری، مسدود است و محور جایگزین جاده قدیم پیشنهاد می گردد.

مرکز مدیریت راههای کشور همچنین از هموطنان خواست برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راه های کشور، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و برای دریافت پاسخ سوالات موردی با شماره تلفن های گویای ۸۸۹۲۵۲۵۲ و یا ۱۴۱ تماس بگیرند.

اقتصام (۱) ** ۱۸۸۰ ** ۱۵۷۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.