ترافیک در محور خلیج فارس سنگین است

ترافیک در محور خلیج فارس سنگین است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تخلیه ۷۰ درصدی پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر حضرت امام از سنگینی بار ترافیک در مسیرهای خروجی بزرگراه خلیج فارس خبر داد.

به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی  گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲ ساعت  از پایان مراسم ارتحال حضرت امام (ره) می‌گذرد هم اکنون ۷۰ درصد پارکینگ‌ها تخلیه شده و تردد در اطراف حرم به شرایط عادی بازگشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون جمع بسیاری از علاقه‌مندان به شهدا و امام شهدا در قطعه شهدا حصور یافته‌اند که تا ساعات آینده این جمعیت نیز محدوده حرم را ترک خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: از حدود ۲۰ دقیقه پیش ترافیک در محورهای منتهی به حرم حضرت امام شکسته شده و مشکل خاص ترافیکی در این بخش‌ها نداریم. این در شرایطی است که هم اکنون خروجی محور خلیج فارس به شدت با ترافیک روبه‌رو شده ولی این ترافیک دارای حرکت است.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۱۵ هزار اتوبوس از شهرستان‌های مختلف با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر خود را به مراسم رساندند که ساماندهی آنان با همکاری تمام دستگاه‌ها میسر شد.

رحیمی خاطر نشان کرد: حضور مردم تهران در این مراسم یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌ها را در ۲۳ دوره گذشته رقم زد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: خوشبختانه مراسم در کمال آرامش و امنیت و انضباط برگزار شد و هیچ مشکل خاصی گزارش نشد.

یکشنبه ۱۴ خرداد   ۱۵:۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.