ترافیک سنگین در جاده هراز

درنقاطی ازمسیرجاده هراز که چهارخطه بوده، ترافیک به صورت روان درجریان وعلت نیمه سنگین بودن ترافیک به واسطه حجم بالای وسائط نقلیه دراین جاده پرتردد و کم عرض بودن جاده است.

مهر: رئیس راه و شهرسازی بخش لاریجان آمل گفت: به علت حجم بالای تردد خودروها در جاده هراز ، تردد خودروها در مقاطعی از این جاده از سمت تهران به آمل به صورت سنگین در جریان است.
 
علی نوری پوردر افزود: ترافیک جاده هراز از تهران به سمت آمل در محدوده امامزاده هاشم تا روستای پلورو تا محدوده شهر آمل  نیمه سنگین، اما تردد وسایط نقلیه درجریان است.
 
وی اضافه کرد: درنقاطی ازمسیرجاده هراز که چهارخطه بوده، ترافیک به صورت روان درجریان وعلت نیمه سنگین بودن ترافیک به واسطه حجم بالای وسائط نقلیه دراین جاده پرتردد و کم عرض بودن جاده است.
 
رئیس راه و شهرسازی بخش لاریجان آمل ادامه داد: به دلیل تعطیلی روزهای آخر هفته و دور پایانی سفرهای تابستانی، مسافرت هموطنان از سراسر کشور به شهرهای شمالی افزایش داشته و سبب افزایش تردد خودروها درجاده پرتردد هراز شده است.
 
نوری پور با اشاره به اینکه محدودیتهای ترافیکی  از روزهای قبل در جاده هراز از سوی پلیس راه در حال اعمال است، از رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند، تقاضا کرد، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه کنند.
 
مازندران دارای سه محور مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.