ترافیک نیمه‌سنگین محور دماوند ـ فیروزکوه

۰۲م آذر ،

ترافیک نیمه‌سنگین محور دماوند ـ فیروزکوه

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه با تأکید بر لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط مسافران، از وجود ترافیکی نیمه‏سنگین در محور دماوند ـ فیروزکوه خبر داد.

به نقل از فارس عبادالله هله‏وندی اظهار داشت: روزهای آینده شاهد تعطیلات پنج‏شنبه و جمعه در ابتدای تعطیلات ایام عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) خواهیم بود.
وی ادامه داد: از این رو، افزایش بار ترافیک در محورهای منتهی به نوار شمالی کشور امری بدیهی و قابل پیش‏بینی است.
هله‏وندی اضافه کرد: در حال حاضر، مشکل خاصی در محور دماوند- فیروزکوه به عنوان یکی از اصلی‏ترین جاده‏های مواصلاتی استان تهران به سمت استان مازندران وجود ندارد.
فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه افزود: بار ترافیک در نقاط مختلف این مسیر نیمه‏سنگین گزارش می‏شود.
اعمال محدودیت‏های ترافیکی در محور دماوند- فیروزکوه
فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با اشاره به محدودیت‏های ترافیکی این مسیر در روزهای آینده خاطرنشان کرد: محدودیت‏های لازم در محور دماوند- فیروزکوه اعلام شده است.
وی تصریح کرد: بر این اساس، امروز، چهارشنبه تردد تریلر از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۳ ممنوع است و این ممنوعیت از ساعت ۲۳ شب تا ۶ صبح برداشته می‏شود.
هله‏وندی اضافه کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، روزهای پنج‏شنبه، جمعه، شنبه و یک‏شنبه نیز تردد تریلر از ساعت ۲۳ روز قبل تا ۶ صبح فردای آن روز آزاد بوده و از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ شب ممنوع است.
زنجیر چرخ فراموش نشود
فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه به رانندگانی که قصد تردد از مسیر کوهستانی و برف‏گیر فیروزکوه برای سفر به نواحی شمالی کشور را دارند، پیشنهاد کرد تا ضمن به همراه داشتن وسایل گرمایشی، لباس مناسب مختص فصول سرد و زنجیر چرخ از میزان کافی سوخت در خودروی خود مطمئن شوند.
وی تصریح کرد: همچنین رعایت نکاتی نظیر رانندگی با صبر و حوصله، رعایت فاصله طولی، توجه کامل به جلو و حفظ سرعتی متناسب با جاده‏های لغزنده نیز به هم‏وطنان پیشنهاد می‏شود

پنجشنبه ۲ آذر   ۱۶:۳۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.