ترافیک نیمه سنگین جاده های هراز و چالوس/اعلام محدودیتهای ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، محور کرج چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان و محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم و در محدوده پلور و محور رشت قزوین در محدوده رودبار و منجیل ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد خودروها تا ساعت ۲۴ روزجمعه ۲۴ شهریور ماه از محورهای کرج چالوس، هراز فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج چالوس همچنان ممنوع است وتردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز پنج شنبه ۲۳ شهریور از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲۴ شهریور ماه تا ساعت یک بامداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد این وسایل از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت یک بامداد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

تردد تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از محدوده مشاع به سمت آمل ممنوع بوده و تردد آنها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از آب اسک تا رودهن محدوده مشاع یک طرفه است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.