ترامپ هم بالاخره ماسک زد

رئیس‌جمهوری آمریکا هنگام بازدید از بیمارستان “والتر رید” از ماسک استفاده کرد و این اولین باری است که او مقابل دوربین‌ها چنین کاری انجام می‌دهد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در بازدید از این مرکز درمانی در مریلند از سربازان مجروح و کارکنان سلامت که از بیماران کووید-۱۹ مراقبت می‌کنند، دیدن کرد. زمانی که ترامپ در کنار مقام‌های بیمارستانی حرکت می‌کرد، ماسک به صورت داشت اما مابقی زمان حضور او در والتر رید به دور از چشم رسانه‌ها بود.

ماسکی که رئیس‌جمهوری آمریکا به صورت داشت، آبی نفتی بود و مارک طلایی ریاست جمهوری در یک طرفش داشت. به رغم توصیه‌های مرتبط با کرونا، ترامپ پیشتر در ملاءعام از ماسک استفاده نکرده بود.

با این حال یک بار در پشت صحنه گردهمایی ماه مه در کارخانه فورد ماسک به صورت داشت اما تصمیم گرفت مقابل رسانه‌ها بدون ماسک حاضر شود و گفت که نمی‌خواهد دیگران از دیدن آن خوشحال شوند!

دونالد ترامپ همچنین گفته بود مشکلی با افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند، ندارد و زمانی که در جای شلوغی باشد یا زمانی که از بیمارستانی بازدید می‌کند، ماسک می‌زند. اما جمهوری‌خواهان از او می‌خواهند ماسک بزند و استدلال می‌کنند که این مثال خوبی برای حامیان او در بحبوحه پاندمی ویروس کروناست.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.