تراکتور برای حضور تماشاگر نیاز به تبلیغ ندارد

۱۶م اسفند ،

قاسم دهنوی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با بازی حساس مقابل استقلال عنوان کرد: سرمربی و بازیکنان استقلال مقابل تراکتور انگیزه زیادی دارند بخاطر همین بازی خیلی سخت و حیثیتی است.

وی افزود: با تمام قدرت مقابل استقلال بازی خواهیم کرد اما نباید فراموش کنیم فوتبال اتفاق است، انشالله استقلال را برای بار سوم در آزادی شکست می دهیم.

دهنوی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی ما خیلی برتر از استقلال هستیم و به نظرم سطح کیفی بازی دو تیم قابل مقایسه نیست و ما از این جهت خیلی برتر هستیم.

وی در خصوص قهرمانی تراکتور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پیش گو نیستم نمی دانم در چه رده ای قرار می گیریم اما اگر مقابل استقلال و سپاهان پیروز شویم قهرمان می شویم و در غیر اینصورت باید قید اولی را بزنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز دربارهٔ ی صحبت های بازیکنان و مسئولان تیم استقلال مبنی بر راه ندادن هواداران تراکتور به ورزشگاه اظهار کرد: صحبت های بازیکنان استقلال از روی ترس است و اصلأ اهمیت ندارد حتی ارزش آن را ندارد که وقت ام را صرف خواندن آن کنم همه چیز در زمین ثابت می شود، یقین دارم هواداران ما از ساعت ۱۰ صبح نصف ورزشگاه را پر می کنند و این را باید بدانند هرجا که تراکتور بازی کند هوادارانش هم حضور دارند.

وی افزود: استقلال در شیراز، قم وکرمان صد درصد میزبانی را می گیرد ولی هیچ کس اعتراضی نمی کند اگر این قانون است باید برای همه تیم ها یکسان اجرا شود.

دهنوی در پایان سخنانش گفت: تراکتور خیلی پر طرفدارتر از استقلال است و به نظرم اجرای قانون ده درصد ضعف و کم لطفی فدراسیون است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.