تردد در قطعه چهار آزادراه تهران – شمال آغاز شد

۲۹م اسفند ،

Amir Pourmanddd (2 of 25).jpg

از عصر روز قبل، تردد در قطعه چهار آزادراه تهران – شمال برای عموم خودروها آغاز شد.

آب‌بر – مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – شمال – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر بازگشایی افتتاح آزادراه تهران شمال افزود: این اتفاق ساعت ۵ روز قبل ۲۸ اسفندماه با دستور ویژه رییس جمهوری انجام شد.

وی دربارهٔ اینکه روز قبل پلیس راه جلوی بازگشایی این قطعه را گرفته بود، توضیح داد: شرکت آزاد راه تهران – شمال قصد داشت صبح روز قبل قطعه چهار را برای عبور خودروها باز کند اما پلیس راه از این کار جلوگیری کرد. طی مذاکرات انجام شده، سرانجام پلیس راه با بازگشایی این قطعه در ساعت ۵ عصر موافقت کرد.

وی دربارهٔ اینکه آیا در حال حاضر نیروهای پلیس راه در این قطعه مستقر می باشند، یا خیر؟ گفت: پلیس راه تردد در این قطعه را نظارت می‌کند زیرا تا زمانی که به ما اجازه نمی‌داد، ما اقدام به بازگشایی نمی‌کردیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – شمال به عنوان پیمانکار ساخت قطعه چهار دربارهٔ روشنایی این قطعه از آزادراه نیز اظهار کرد: کار روشنایی و نصب چراغ در این قطعه به طور کامل انجام شده است و تنها باید اتصال آن به شبکه برق انجام شود. در حال پیگیری این امر هستیم و مطمئنا تا پنجم یا ششم فروردین این اتصال صورت خواهد گرفت.

وی دربارهٔ دستور رییس جمهوری دربارهٔ نگرفتن عوارض از خودروهای ترددی در قطعه چهار آزادراه تهران – شمال نیز گفت: عوارض از خودروها که در قطعه چهار آزادراه تهران – شمال تردد می‌کنند، گرفته نمی‌شود تا به نوعی این اقدام عیدی مردم پس از سال‌ها انتظار برای ساخت آزادراه تهران – شمال باشد.

آب‌بر دربارهٔ تعیین میزان عوارض عبوری از قطعه چهار آزادراه تهران – شمال گفت: مقدار این عوارض باید توسط شورای رقابت مشخص شود، آما آنچه که مسلم است مقدار عوارض این قطعه مشابه عوارض آزادراه‌های با مشخصات تهران – شمال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، قطعه چهار آزادراه تهران – شمال به طول ۲۱ کیلومتر کوتاه‌ترین قطعه از این آزادراه است که حدفاصل سه راه مرزن‌آباد تا چالوس واقع شده است.

افتتاح این قطعه از تابستان سال جاری تاکنون بارها و بارها به تعویق افتاد. اما در شرایطی که مسوولان دولتی قول افتتاح آن تا پیش از پایان سال جاری را اعلام کرده بودند، سرانجام این قطعه تنها دو روز مانده تا پایان سال ۹۱ بدون افتتاح رسمی زیر بار ترافیک رفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.