تردد ۳۴۰ هزار خودرو از ۳ محور چالوس، هراز و فیروزکوه در تعطیلات اخیر!

تردد ۳۴۰ هزار خودرو از ۳ محور چالوس، هراز و فیروزکوه در تعطیلات اخیر!

عصرخودرو : فرمانده پلیس‌راه مازندران از تردد بیش از ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو در تعطیلات عید فطر از سه محور کندوان، هراز و فیروزکوه خبر داد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: همچنین در یک ماه گذشته تلفات جاده‌ای در این استان ۶۲ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر، محورهای مواصلاتی به استان مازندران از جمله محورهای پرتردد و مسافرخیز کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و همکاری تنگاتنگ با سازمان‌های امدادی و خدماتی توانستیم حجم بار ترافیکی در این محورها را تسهیل و روان کنیم.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه در مدت تعطیلات دو روزه عید فطر هفت تن در تصادفات رانندگی در جاده‌های استان در صحنه جان خود را از دست داده‌اند، گفت: از سوی دیگر در این مدت ۴۶ نفر نیز مصدوم شدند.

وی علت اصلی تصادفات در جاده‌های مازندران را تخطی از سرعت مجاز اعلام کرد و گفت: عدم رعایت حق تقدم، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ نیز از جمله علل مهم در تصادفات جاده‌ای استان است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به تعطیلات چند روزه تهران و امکان مسافرت تهرانی‌ها در این ایام به استان‌های شمالی کشور، خاطر نشان کرد: درخواست می‌کنیم رانندگان و مسافرانی که قصد عزیمت به استان مازندران را دارند، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران یاری کنند.

سه شنبه ۷ شهریور   ۱۱:۵۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.