تردد ۳۸۶ هزار نفر از مرز زمینی بازرگان

مدیرکل گمرگ بازرگان گفت: در پنج ماه نخست امسال ۳۸۶هزار و ۴۵۸ نفر از مرز زمینی بازرگان در استان آذربایجان غربی تردد کرده اند.

صادق نامدار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر از طریق گمرک بازرگان از کشور خارج و تعداد ۱۸۸ هزار و ۹۲ نفر وارد کشور شده اند.

وی با اشاره به کاهش تعداد مسافران ورودی از طریق این گمرک در پنج ماه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد کاهش ۵۱ درصدی مسافران ورودی هستیم.

وی با بیان اینکه امسال خروج مسافران از این گمرک نیز با ۴۷ درصد کاهش همراه بوده است گفت: در مدت زمان مشابه سال گذشته ۳۸۳ هزار و ۶۲۰ نفر از طریق گمرک بازرگان وارد کشور شده و ۳۷۶ هزار و ۲۹۳ نفر نیز خارج شده‌ بودند.

مدیر کل گمرگ بازرگان، از کل ورودی‌های گمرک بازرگان در پنج ماه نخست سال جاری ۱۲۱ هزار و ۷۲۸ نفر را ایرانی‌ها و ۶۶ هزار و ۳۶۴ نفر را مسافران خارجی ذکر کرد و افزود: از کل خروجی‌های این گمرک در سال جاری نیز ۱۳۲ هزار و ۲۴۴ نفر را مسافران ایرانی و ۶۶ هزار و ۱۲۲ نفر را مسافران خارجی تشکیل می دهند عنوان کرد.

وی با بیان اینکه گمرک بازرگان از نظر آمار مسافران ورودی و خروجی در بین گمرکات استان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است اعلام کرد: این گمرک از نظر درآمد نیز بیشترین سهم گمرکات استان را دارد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.