ترفندهای کاربردی برای مخفی کردن لوله های روکار در دکوراسیون


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز نیوز:

لوله های روڪار در دڪوراسیون ، ترفندهای ڪاربردی برای مخفی ڪردن لوله های روڪار در دڪوراسیون : یڪی از مواردی ڪه در بیشتر خانه ها به چشم می خورد حضور لوله ها، داڪت ها و… است ڪه اصولا ظاهر دیوارها و سقف ها در نتیجه دڪوراسیون داخلی را مخدوش می ڪند، امروز در چیدانه ترفندهایی برای پنهان ڪردن آن ها برایتان بازگو می ڪنیم با ما همراه باشید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های عمودی و افقی معایب بزرگی هستند ڪه نمای  فضای داخلی شما را مخدوش می ڪنند برای جلوگیری از این امر همیشه نیاز به پوشاندن آن ها نیست، به سادگی آن ها را رنگ بزنید این رنگ ها می توانند در ترڪیب با سایر عناصر شما در فضا باشند و فضای متفاوتی را برای شما خلق ڪنند حتی می توانید از بافت های مختلف برای روڪش ڪردن آن ها استفاده ڪنید و لذت ببرید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

برای فضایی مثل اتاق خواب این لوله ها می توانند نقش رگال لباس و یا هنگر را بازی ڪنند به سادگی و با امتداد دادن این لوله ها می توانید یڪ آویز لباس بی نظیر برای خود داشته باشید و فضای اتاق خود را متمایز جلوه دهید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های سقفی بهترین گزینه برای تبدیل شدن به لوستر ها می باشند، برای این منظور می توانید از اهالی فن و متخصصین ڪمڪ بگیرید و با برجسته ڪردن این لوله ها فضای دڪوراسیون داخلی خود را منحصر به فرد طراحی ڪنید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های و فرورفتگی ها روی دیوار در ترڪیب با هم می توانند تبدیل به یڪ ڪتابخانه ی بی نظیر برای شما شوند، میتوانید آن ها را تبدیل به شلف های ڪاربردی و متفاوت ڪنید و یڪ ڪتابخانه خودتان بسازید و از سبڪ صنعتی دڪوراسیون خود لذت ببرید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

لوله های سقفی ڪه اصولابرای پنهان ڪردنشان از سقف ڪاذب ها ڪمڪ می گیرند، اما در برخی موارد امڪان استفاده از سقف ڪاذب موجود نمی باشد، بهترین راه حل برجسته ڪردن آن هاست! ایده ی بسیار جالب و مقرون به صرفه ای ڪه با یڪ سطل رنگ تمام دڪوراسیون داخلی شما متحول خواهد شد.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

اگر داڪت ها و یا لوله های بزرگی را در فضای خود دارید بهترین راه ڪار برای شما استفاده از یڪ رنگ سفید و براق برای آن است، به خوبی می توانید با این روش ظاهر زمخت و بی قواره ی لوله ها و داڪت های خود را تبدیل به یڪ نمای مدرن و خاص ڪنید.

دکوراسیون مخفی کردن لوله های روکار

گلدان های بزرگ بهترین ایده برای مخفی ڪردن لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی ها می باشند، به سادگی با این ایده ی ڪاربردی می توانید یڪ سرویس بهداشتی متفاوت و مقرون به صرفه بدون تعویض روشوی خود داشته باشید. لوله های روڪار در دڪوراسیون ، ترفندهای ڪاربردی برای مخفی ڪردن لوله های روڪار در دڪوراسیون

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.