ترقی: دشمن برای کاهش مشارکت مردم، شبهه‌افکنی در سلامت انتخابات را دنبال می‌کند

۲۵م دیماه ،

1017-2.jpg

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن در جهت از شور انداختن انتخابات و کاهش مشارکت مردم، بحث شبهه‌افکنی در سلامت انتخابات را دنبال می‌کند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: برخورد با اقدامات و دیدگاههایی که از سوی دشمن و اشخاص غفلت‌زده سبب کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کمرنگ شدن شور انتخاباتی می‌شود، مورد توجه مقام معظم رهبری بود و ایشان این موضوع را استراتژی دشمن علیه انتخابات ما دانستند.

وی افزود: معظم‌له تاکید کردند که دشمن در جهت از شور انداختن انتخابات و کاهش مشارکت مردم، بحث شبه‌اندازی در سلامت انتخابات و در این مسیر استفاده از چند کلیدواژه همچون برگزاری انتخابات آزاد را دنبال می‌کند، ضمن اینکه زیر سوال بردن سلامت انتخابات و بحث صلاحیت‌ها از جمله مواردی است که در این راستا مورد سو‌ء‌استفاده قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی با اشاره به تاکید رهبری بر آزاد بودن دوره‌های مختلف انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بعد از تاکید اپوزیسیون خارج از کشور بویژه سلطنت‌طلب‌ها‌ که بحث انتخابات آزاد را مطرح کرده بودند، مقام معظم رهبری تاکید کردند که تمام دوره‌های انتخابات در کشور ما آزاد بوده است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: مقام معظم رهبری در آستانه نامزد شدن اشخاص و مطرح شدن مصادیق برای انتخابات ریاست جمهوری، هدایتی داشتند که بسیار به موقع و مناسب بود چنانچه ایشان ضمن تبیین جایگاه و موقعیت مسئولان اجرایی کشور فرمودند از کسانی که توانایی این کار را ندارند یا اینکه از صلاحیت‌های لازم و قانونی برخوردار نیستند و می‌دانند که صلاحیت آنها تایید نمی‌شود خواستند که وارد رقابت‌ها نشوند.

ترقی در پایان با بیان اینکه “رهبر معظم انقلاب از کسانی که صرفا برای معرفی کردن خود می‌خواهند وارد عرصه شوند دفع مقدری داشتند”، افزود: چنین تاکیدی می‌تواند در جهت کاهش تعداد نامزد‌ها در عرصه‌ رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری بسیار مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.