ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه کراچی باعث ترس و دلهره مسافران شد

به گزارش ایرنا به نقل از خبر یکشنبه شب شبکه های خبری محلی , در هنگام حرکت هواپیمای خطوط هوایی شاهین ایر پاکستان و سرعت گرفتن برای بالا رفتن در فرودگاه کراچی یکی از لاستیک های این هواپیمای مسافربری با ۱۷۲ سرنشین و هشت خدمه دچار ترکیدگی می شود که خلبان در میان ترس و دلهره مسافران اقدام به کنترل هواپیما می کند.

این حادثه درست دو روز ( جمعه شب ) پس از سانحه هوایی که برای هواپیمایی بوجا ایرلاین پاکستان در همین مسیر کراچی به اسلام آباد و سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه اسلام آباد که منجر به جان باختن ۱۲۷ سرنشین و خدمه آن شد , بوقوع پیوست.

وزارت دفاع پاکستان در پی این حادثه با صدور دستورالعملی خواستار بررسی وضعیت تمامی خطوط هوایی و هواپیماهای مسافربری در پاکستان برای ایمنی در پرواز و همچنین دریافت گواهی سلامت هواپیماها شد.

مقامات سازمان هواپیمایی پاکستان در پی این حادثه دستور به تعطیلی موقت فرودگاه بین المللی کراچی و لغو چندین پرواز داخلی و خارجی دادند.

بر اساس گزارش رسانه ها, در پی ترکیدن لاستیک هواپیما و کنترل خلبان , مسافران به سرعت از آن تخلیه شده و به سالن بازگردانده شدند.

نیروهای امداد ونجات به همراه خودروهای آتش نشانی سریعا هواپیما را در کنترل خود قرار داده و از پیشامد هرگونه حادثه ای ناگوار دیگر جلوگیری کردند.

آساق ** ۱۰۹۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۲۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.