ترویج اندیشه وهابیت با چای و شکر!

رژیم آل سعود علاوه بر اعزام تروریست به سوریه و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنان به ترویج اندیشه وهابیت در سوریه اقدام کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ابنا، مبلغان اندیشه تکفیری وابسته به آل سعود در حومه “حسکه” و بعضی مناطق دیگر سوریه در ازای پرداخت ۲۰۰ لیره و دو کیلو شکر و چای اندیشه وهابیت را تبلیغ می کنند.

عربستان علاوه بر اعزام تروریست به سوریه و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنان به ترویج اندیشه وهابیت در سوریه اقدام کرده است.

۶ تروریست سعودی در منطقه “تل حمیص” در حومه شهر “قامشلی” واقع در استان حسکه افکار تروریستی و وهابیت را با پرداخت دویست لیره سوری و دو کیلو شکر و چای پس از هر جلسه تدریس تبلیغ می‌کنند.

این درحالی است که دولت سوریه مصرانه از سازمان ملل خواست که در زمینه متوقف کردن حمایت عربستان سعودی از گروه های اسلامی افراطی در حال جنگ برای براندازی دولت دمشق تلاش کند.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای گفت: ما از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم تدابیر لازم را برای پایان دادن به اقدامات بی سابقه رژیم سعودی که در حال حمایت از تکفیری های وابسته به القاعده است، اتخاذ کند.

تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که این پیام برای «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل ارسال شده و دولت سوریه برای اولین بار خواستار اقدام این نهاد بین المللی علیه ریاض شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.