تریم: معجزه در فوتبال وجود دارد

۲۰فروردین۱۳،

فاتح تریم در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود شکست ۳ بر صفر در دور رفت اظهار داشت: معجزه‌ها در فوتبال وجود دارند و ما می‌خواهیم تلاش کنیم تا به دور بعد راه یابیم.

وی در خصوص محرومیت ییلماز در دور برگشت به دلیل اخطار گرفتن در دور رفت گفت: داور در کارت دادن به ییلماز اشتباه کرد و مورینیو هم این مسئله را تأیید کرد.

سرمربی گالاتاسرای در خصوص فرصت تیمش برای جبران نتیجه دور رفت خاطرنشان کرد: با شجاعت بازی خواهیم کرد. یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستیم و نشان خواهیم داد که حریفی برای مادرید هستیم. با غیرت بازی خواهیم کرد. تیم می‌خواهد به نیمه‌نهایی برسد. شکست خورده نیستیم و به این زودی با لیگ قهرمانان امسال خداحافظی نمی‌کنیم. وظیفه سختی بر عهده داریم اما هرچیزی در فوتبال ممکن است. معجزه‌ها در این ورزش اتفاق می‌افتند. به هرحال دربارهٔ مادرید صحبت می‌کنیم که تیم بی‌عیب و نقصی است.

تریم در خصوص صحبت مورینیو که گفته از شکست ۳ بر یک در دور برگشت ناراحت خواهد شد (که باز هم به صعود رئال منجر می‌شود) تصریح کرد: او دوست من است و حق دارد زیرا مادرید تیم بزرگی است. طبیعی است که مورینیو این طور فکر کند. من هم همین ذهنیت را دارم.

وی اضافه کرد: برای پیروزی به خاطر هوادارانمان بازی می‌کنیم و به بازیکنانم اعتماد دارم.

سرمربی گالاتاسرای ادامه داد: تقصیر داور بود که در بازی مقابل مرسین در سوپرلیگ ترکیه شکست خوردیم. او ما را وادار کرد یک ساعت ۱۰ نفره بازی کنیم. این سبب شد خستگی ما به مراتب بیشتر شود. باید آمادگی خود را بازیابیم و آمادگی بدنی و وضعیت روحی خوبی مقابل مادرید به نمایش بگذاریم. بازی مقابل رئال مادرید به خودی خود یک انگیزه و کاری است که از آن لذت می‌بریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.