ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶ + تصویر

ترکیب احتمالی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۶ تا حدود زیادی مشخص شده است.
ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی

دربی ۸۶ ساعت ۱۵:۴۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. به گزارش فارس این دیدار را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار گرفته و اینکه دو تیم احتمالا با کدام ترکیب به میدان می‌آیند.

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۶ 

پرسپولیس در حالی امروز جدی ترین تمرین تاکتیکی خود را برای دربی ۸۶ پشت سر گذاشت که به نظر می آید برانکو ایوانکوویچ هنوز به ترکیب نهایی مدنظرش برای این مسابقه نرسیده است. فقط یک ابهام در ترکیب سرخپوشان وجود دارد و آن هم نیمکت نشین شدن یک بازیکن از بین کمال کامیابی نیا و صادق محرمی است.

پرسپولیس در بازی با استقلال همچنان با دو هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. در این بین حضور محسن ربیع خواه در خط هافبک سرخپوشان قطعی است و اگر قرار باشد صادق محرمی دفاع راست باشد آن وقت حسین ماهینی کنار ربیع خواه بازی خواهد کرد اما چنانچه ماهینی دفاع راست باشد آن وقت کامیابی نیا کنار ربیع خواه به میدان خواهد رفت. در بقیه پست ها نیز تقریباً نفرات مدنظر نظر سرخپوشان مشخص هستند.

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس در شهرآورد پایتخت

ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور به نوعی محتمل ترین ترکیب پرسپولیس برای بازی با استقلال است.
 
ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 86

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس در دربی۸۶

، تیم فوتبال استقلال روز گذشته (سه شنبه) مهم ترین برنامه های تاکتیکی خود را برای دربی ۸۶ پشت سر گذاشت و مهدی رحمتی فاقد مشکل تمرین کرد تا نگرانی کادر فنی برطرف شود. وینفرد شفر تقریبا ۹ بازیکن تیمش را برای دربی انتخاب کرده و تنها روی دو بازیکن به نتیجه نرسیده است.
 
در خط حمله، زوج تیام – فرشید اسماعیلی یا تیام – علی قربانی مدنظر سرمربی استقلال قرار گرفته است. تیام در دو دیدار گذشته استقلال نقش بسزایی در گل های تیمش داشته و فاقد شک گزینه اصلی در خط حمله است. شفر در بازی با فولاد خوزستان به فرشید اسماعیلی استراحت داد تا مشخص شود که روی این بازیکن نظر مثبتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد. در پست دفاع چپ، شفر به این نتیجه رسیده که زکی پور آماده تر از امید نورافکن است و به همین خاطر تصمیمش تا امروز برای این پست، حضور زکی پور بوده است.

ترکیب احتمالی استقلال در شهرآورد ۸۶

مهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و تیام محتمل ترین ترکیب استقلال برای دربی است.
دیدار استقلال – پرسپولیس در چارچوب هفته بیست وپنجم لیگ برتر ساعت ۱۵:۴۵ به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 
ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 86

ترکیب احتمالی تیم استقلال در دربی۸۶

جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دربی هشتاد و ششم انتخاب شد

جواد خیابانی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال را گزارش می کند.
جواد خیابانی گزارشگر دربی هشتاد و ششم شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶ انتخاب شد.
 
 
ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 86

دیدار حساس و نفس گیر پرسپولیس و استقلال در دربی۸۶ پایتخت

جواد خیابانی گزارشگر بازی دربی ۸۶ تهران شد

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.