ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری مشخص شد

جام جم آنلاین: ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مواد جاده اعلام شد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در مواد جاده از تاریخ ۲۶ شهریور الی دوم مهر در دو بخش بانوان و آقایان و در مواد تایم تریل و استقامت به میزبانی کشور هلند و در شهر “ماستریخت” برگزار خواهد شد.

فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان امیر زرگری، مهدی سهرابی و حسین علیزاده را به عنوان نمایندگان خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مواد جاده معرفی کرده است. همچنین محمود وفایی به عنوان سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را در این دوره از رقابتها همراهی خواهد کرد.

بر این اساس، رکابزنان کشورمان روز یکشنبه دوم مهرماه در ماده استقامت جاده به مسافت ۲۶۱ کیلومتر (۱۰۰ کیلومتر مسافت جاده ای و ۱۰ دور ۱/۱۶ کیلومتری) در مسیر شهر “ماستریخت”، با دیگر رکابزنان شرکت کننده، به رقابت خواهند پرداخت.

همزهان با برگزاری این رقابتها، کنگره سالانه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری روز جمعه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۹ صبح الی یک بعدازظهر به وقت محلی در شهر “ماستریخت” هلند برگزار خواهد شد که خسرو قمری رئیس و اصغر خالقی دبیر فدراسیون کشورمان با دعوت رسمی از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) در این اجلاس شرکت خواهند کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.