ترکیبی از رایانه‌، لپ‌تاپ و تبلت از ایسوس روانه بازار شد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت ایسوس روز قبل محصولی را با نام Transformer Book Trio روانه بازار کرد که در اصل ترکیبی از رایانه‌ رومیزی، لپ‌تاپ و رایانه لوحی محسوب می‌شود.

این محصول در اصل یک اولترابوک است که در دو بخش مجزا طراحی شده است و کاربران در صورت تمایل می‌توانند این بخش‌ها را از یکدیگر جدا کنند. اگر این بخش‌ها به یکدیگر متصل باشند، یک کاربر می‌تواند از این محصول به عنوان لپ‌تاپ استفاده کند و اگر دو بخش یاد شده از یکدیگر مجزا شوند، دو کاربر می‌توانند آن را به عنوان رایانه لوحی و رایانه رومیزی مورد استفاده قرار دهند.

این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر به کمک آن می‌تواند با فشردن یک دکمه فعالیت‌های خود را بین سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۸ تغییر دهد و از مزایای هر دو سیستم‌عامل بهره‌مند شود.

برای این رایانه لوحی/لپ‌تاپ/رایانه رومیزی دو پردازنده مجزا و دو سیستم‌عامل مجزا در نظر گرفته شده است تا در حالت‌های مختلف بهترین قابلیت‌ها در اختیار کاربران قرار گیرد.

رایانه همه‌کاره ASUS Transformer Book Trio با بدنه فلزی ساخته شده و روی آن چهارمین نسل از پردازنده‌های Intel Core نصب شده است. این محصول در حالت لپ‌تاپ سیستم‌عامل ویندوز ۸ را در اختیار کاربارن می‌گذارد و نمایشگر آن به صورت لمسی و در اندازه ۱۱٫۶ اینچ ساخته شده است.

لازم به ذکر است که این محصول در حالت تبلت پردانزده دو هسته‌ای Atom اینتل را در خود جا داده است و علاوه بر سیستم‌عامل اندروید، شامل ۶۴ گیگاباید حافظه داخلی می‌شود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.