تساوی مس کرمان و مس سرچشمه

تیم‌های صنعت مس کرمان و صنایع مس سرچشمه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه پرگل سه بر سه خاتمه یافت.

به گزارش فارس ،گل نخست این دیدار را وحید امرایی در دقیقه ۱۹ با شلیک شوتی سرکش به ثمر رساند، امرایی با جا گذاشتن چند بازیکن حریف در این صحنه آمادگی خود را به رخ دیگران کشاند، چند دقیقه بعد مهاجم مس سرچشمه در محوطه ۱۸ قدم مس کرمان سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهاجم حریف در دقیقه ۲۳ دروازه مس کرمان را باز کند.

شهرام گودرزی نیز نظم خط دفاعی مس سرچشمه را به هم ریخت تا با زدن شوتی سرکش گل دوم تیمش را در دقیقه ۲۸ بازی به ثمر رساند.

این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود مس کرمان خاتمه پذیرفت اما در دقایقی از این نیمه حرکت زشت بازیکن مس سرچشمه و زدن ضربه به صورت وحید امرایی منجر به ایجاد درگیری در این بازی تدارکاتی شد.

داور مسابقه با نشان دادن کارت قرمز به هر دو بازیکن آنها را از زمین اخراج کرد.

در نیمه دوم این دیدار ابراهیم قاسم‌پور تیمش را با ترکیب بازیکنان ثابت خود راهی مسابقه کرد که در دقایق ابتدایی این نیمه بود که مهاجم مس سرچشمه با استفاده از اشتباه خط دفاع مس گل دوم تیمش را وارد دروازه میلان میاتویچ کرد تا بازی بار دیگر به تساوی کشیده شود.

این بازی در ادامه گل‌های دیگری داشت و این بار رضا عنایتی در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی گل سوم مس کرمان را وارد دروازه مس سرچشمه کرد تا بار دیگر مسی‌های کرمان از حریف پیش افتند اما این پایان کار نبود و حریف در دقایق پایانی و در وقت اضافه دروازه مس کرمان را گشود تا این مسابقه در پایان با نتیجه سه بر سه خاتمه پذیرد.

مس کرمان از دقیقه ۸۰ این مسابقه با اخراج فرهاد سالاری ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.