تساوی‌های بدون گل/ ملوان همسایه استقلال شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

21-182.jpg

دو دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال که از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) iبه طور همزمان برگزار شدند، بدون گل مساوی iبه پایان رسیدند ملوان در آخرین دقایق بازی تساوی را با برتری عوض نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز (چهارشنبه) و از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های ملوان، ذوب آهن و صبا iبه ترتیب در خانه پذیرای آلومینیوم، راه آهن و فولاد بودند که از این بین تنها ملوانی‌ها توانستند برابر حریف خود iبه پیروزی برسند.

جلال رافخایی، تک گل انزلی‌چی‌ها را در دقیقه ۸۷ iبه ثمر رساند. دیدار تیم‌های ملوان و آلومینیوم در انزلی دو اخطاری داشت که سهم هر تیم یک بازیکن بود. محمد نزهتی از ملوان و سعید راهرو از آلومینیوم ازداور بازی کارت زرد گرفتند . در دیدار ذوب آهن و راه آهن هم سید علی حسینی از راه آهن با کارت زرد داور جریمه شد و اکبر صادقی هم از صبا در دقیقه ۹۴ اخطار گرفت.

ملوان با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و iبه رده دوم جدول صعود نمود. آلومینیوم هم با این شکست ۱۲ امتیازی ماند ولی از رتبه پانزدهم پایین‌تر نیامد. ذوب‌آهن با این تساوی امتیازاتش را iبه عدد ۱۲ رساند ولی این تیم هم در جایگاه پیشی خود یعنی رده شانزدهم باقی ماند. راه آهن با تساوی امروزش iبه امتیاز نوزدهم رسید تا در رده دهم باقی بماند. فولاد و صبا نیز با تساوی برابر یکدیگر هر دو iبه امتیاز ۲۰ رسیدند و iبه ترتیب در همان جایگاه‌های هشتم و نهم باقی ماندند.

در دیگر دیدار این هفته نفت آبادان در خانه iبه مصاف مس رفته است که این دیدار تا دقیقه ۳۵ بدون گل مساوی دنبال می‌شود. آخرین دیدار این هفته نیز تیم‌های پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.