تسخیر لانه جاسوسی خط پایانی بر هیبت و هیمنه آمریکایی

اردیبهشت ۱۴۰۳

سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جبهه پایداری گفت: جوانان ایرانی با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۹ هیمنه‌ و هیبت آمریکایی‌ها را برای همیشه فرو ریختند.

“محمد سلیمانی” عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اهمیت روز ۱۳ آبان برای ملت ایران پس از گذشت بیش از سی سال اظهار داشت: در چنین روزی جوانان ایرانی با اعتراض، ظلم و ستم رژیم آمریکا را به دنیا نشان دادند و سبب اهمیت آن با گذشت ۳۳ سال این است که دیگر نمی‌خواهند تحت سلطه‌ی آنها قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه روزی مقدس برای ملت ایران است، گفت: جوانان ایرانی با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه‌ و هیبت آمریکایی‌ها را برای همیشه فرو ریختند.

سلیمانی به واکنش مردم دنیا نسبت به اقدام جوانان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: در سفری که در آن سال‌ها به کشور الجزایر داشتم خوشحالی و رضایت جوانان الجزایری را می‌دیدم که آرزو داشتند در آن زمان جای جوانان شجاع ایرانی باشند.

عضو جبهه پایداری همچنین به ماهیت جاسوسی، استعماری و استثماری آمریکا اشاره و تصریح کرد: در آن زمان براساس اسناد محرمانه‌ای که در لانه جاسوسی به دست آمد، بیش از ۷۰ نسخه کتاب از آن‌ها منتشر و در دنیا تکثیر شد که خود این امر، ضربه سهمگینی بر پیکر نظام سلطه به سرکردگی آمریکا بود که جوانان ایرانی ماهیت این کشور را برای دنیا فاش ساختند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به پیام‌ روز ۱۳ آبان اشاره و خاطرنشان کرد: آزادی، رهایی، عدم اعتماد به آمریکا، هوشیاری،‌ بیداری، ایستادگی مقابل ظلم و دفاع از منافع ملی از جمله مواردی است که از سوی ملت ایران با حضور در راهپیمایی‌ سیزدهم آبان ماه هرساله اعلام می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه تمام دنیا باید بداند که آمریکا همیشه علیه منافع ملی آنها عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: دنیا باید با اقدامات خود در مسیری گام بردارد که بیش از پیش هیبت و قدرت ساختگی آمریکایی‌ها را بشکند تا دیگر شاهد دخالت‌های و تجاوزهای این کشور علیه خود نباشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.