تسهیلات مخابرات به مشترکان اینترنت و اینترانت

شرکت مخابرات استان تهران به مناسبت روز جهانی ارتباطات تسهیلاتی برای مشترکان اینترنت و اینترانت از تاریخ اول خرداد ماه فراهم کرد.
به گزارش مهر، براساس مصوبه شرکت مخابرات استان تهران از تاریخ اول خرداد ماه از ۱۰ تا ۵۵ درصد تخفیف برای مشترکان فعلی و یا متقاضیان جدید IP اعمال می شود.
تعرفه های جدید پهنای باند اینترنت از ۶۴ کیلو بیت بر ثانیه با ۵۰ درصد تخفیف از ۱۱۰ هزار تومان به ۵۵ هزار تومان، برای سرعت ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه با ۵۵ درصد تخفیف از ۲۲۰ هزار تومان به ۹۹ هزار تومان و سرعت ۲۵۶ کیلو بیت بر ثانیه از ۳۳۰ هزار تومان به ۱۶۵ هزار تومان، سرعت ۵۱۲ کیلو بیت بر ثانیه از ۶۶۰ هزار تومان به ۲۹۷ هزار تومان کاهش می یابد.
مطابق تعرفه های جدید سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه از ۹۹۰ هزار تومان با تخفیف ۵۵ درصد به ۴۴۵ هزار تومان و سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه از ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان با تخفیف ۵۰ درصد به ۸۸۰ هزار تومان، سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه با تخفیف ۴۵ درصد از ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به ۱ میلیون ۶۳۳ هزار تومان، سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه از ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با تخفیف ۴۰ درصدی به ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه از ۱۰ میلیون و ۱۰ هزار تومان با تخفیف ۳۵ درصدی به ۶ میلیون و ۵۰۶ هزار تومان، سرعت ۳۴ مگابیت بر ثانیه از ۱۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان با ۲۰ درصد تخفیف به ۱۱ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان، سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه از ۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با ۱۰ درصد تخفیف به ۳۲ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، سرعت ۱۵۵ مگابیت بر ثانیه از ۴۶ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان با ۱۰ درصد تخفیف به ۴۲ میلیون ۱۷۴ هزار تومان کاهش می یابد.
مشترکان فعلی باید برای اصلاح قرارداد و استفاده از تسهیلات جدید به امور مشترکین اداره کل پشتیبانی دیتا شرکت مخابرات تهران مراجعه کنند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.