“تشدید بارشها” و “کاهش دما” از فردا در نوار شمالی کشور/تهران به ۳۸ درجه رسید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

امروز در سواحل دریای خزر بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد ولی از اوایل وقت فردا بارش در این مناطق تشدید شده و در این مدت دمای هوا در این مناطق کاهش یافته و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز”یکشنبه ۱۳مردادماه ۹۲″ اعلام شد سه روز آینده رشد ابر،وزش باد، رگبار و رعدو برق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب روی بعضی نقاط جنوب شرق و ارتفاعات زاگرس جنوبی رخ خواهد داد و طی این مدت دریای عمان مواج خواهد بود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، امروز در سواحل دریای خزر بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد ولی از اوایل وقت فردا بارش در این مناطق تشدید شده و بطور متناوب در روز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت و در این مدت دمای هوا در این مناطق کاهش یافته و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است،  در دو روز آینده در شرق کشور بویژه منطقه زابل پدیده غالب وزش باد شدید همراه بادو گردو خاک خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات وگاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به ۳۸درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.