تشریح اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۳

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از فعالیت ها و اقدامات در حال انجام برای کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان خبر داد.

طیبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش منطقه پیش بینی لازم برای مشخص شدن سرویس مدارس انجام شده که در کاهش ترافیک بسیار موثر خواهد بود.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: جلسات متعددی با تمامی مسئولان از جمله شهرداران نواحی، نمایندگان ادارت آب و فاضلاب و برق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه برگزار و هماهنگی هایی برای اول مهر انجام شده است.  
 
وی در ادامه با اشاره به عوامل مهم در ایجاد ترافیک افزود: یکی از مهمترین مواردی که در ایجاد ترافیک های شهری اثر فراوانی دارد وجود خواری های متعلق به ادارات آب و فاضلاب و برق است به همین منظور از مسئولان درخواست به ترمیم حفاری های شهر و آسفالت تا قبل ازبازگشایی مدارس شد.  
 
طیبانی در ادامه اظهار داشت: علائم ناقص ترافیکی و چراغ های راهنمایی معیوب و سطح منطقه شناسایی و در حال تعویض می باشند و خطوط عابر پیاده در نواحی ۶ گانه در نزدیک مدارس نیز ترمیم خواهد شد.  
 
وی با اشاره به فعالیت نواحی شش گانه منطقه برای استقبال از مهر افزود: مرمت و شستشو و پاکسازی تمام ایستگاههای اتوبوس و تجهیزات ترافیکی نواحی از فعالیت های نواحی است.  
 
وی اظهار داشت: برای جلوگیری از هرگونه نارضایتی با مدیران اتوبوسرانی و تاکسی رانی طی جلساتی مقرر شد تا در زمینه رفع مشکلات احتمالی ناشی از این مسئله چاره اندیشی برای کاهش ازدحام مسافران در پایانه ها و سطح منطقه نباشیم.  
 
وی اذعان داشت: از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر اقدامات به اطراف مدارس مراکز آموزشی معطوف شده است و نظافت و رفع ظاهری در منطقه و نصب بنرهای آموزشی در زمینه رفت و آمد دانش آموزان از جمله فعالیت های در حال انجام است.  
 
وی خاطر نشان کرد: تشکیل پلیس مدرسه برای تامین ایمنی دانش آموزان و نصب و پاکسازی علائم ترافیکی و خط کشی های معابر و بهسازی پایانه های ونک، حقانی و قلهک از نکات مهم و قابل توجه است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.