تشریح برنامه های شهرداری تهران به مناسبت عید فطر

فروردین ۱۴۰۳

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت عید سعید فطر توسط این سازمان خبر داد.

رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ عید فطر را عید شکر گذاری از پروردگار دانست و اظهار داشت: علاوه بر تغییر سیمای بصری شهر به مناسبت این روز در شب عید نیز مجموعه ی این نور پردازیها را در نقاط مختلف نظیر مجموعه برج میلاد ، باغ موزه دفاع مقدس ، باغ موزه قصر، استانها و پلهای بزرگ شاهد خواهیم بود.

وی افزود: همزمان با روز عید سعید فطر پس از اقامه نماز ایستگاههای فرهنگی ، پذیرایی ، در اطراف محل برگزاری نماز دایر خواهد شد.
ضمن اینکه هر یک از مناطق تدابیر ویژه ای را جهت برپایی هر چه با شکوه تر نماز و جشن عید فطر اتخاذ نموده است.
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: برگزار ی ویژه برنامه هایی با نام جشن مغفرت بعد از نماز مغرب و عشاء و عصر ها در بوستان های بزرگ با محوریت اجرای نمایش ، موسیقی و مسابقه و غیره به مدت سه روز از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران خواهد بود.
رمضانی با اشاره به برگزاری برنامه ها و مسابقات مختلف فرهنگی در ماه مبارک رمضان توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران یکی از ویژه های این روز را تجلیل از برگزار کنندگان و مجریان این برنامه ها دانست و گفت: هدایایی نیز در این روز به برگزیدگان مسابقات برنامه های اجرا شده توسط این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان اهدا خواهد شد.
وی  با تاکید به برگزاری نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران و باز بودن دربها پس از اذان خاطر نشان کرد: مجموعه  حمل  و نقل شهری ، مترو ، اتوبوسرانی و غیره از دو ساعت قبل از اقامه نماز آماده خدمت رسانی به نماز گزاران و انتقال آنان به محل برگزار ی نماز عید فطر خواهند بود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.