تشکر از دیکتاتورهای عرب به سبب سرکوب انقلابیون بحرینی

۱۹م آذر ،

ولیعهد رژیم آل‌خلیفه از عربستان و امارات به سبب حمایت از نیروهای این رژیم ضد تظاهرکنندگان بحرینی قدردانی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، “سلمان بن حمد آل خلیفه” با اذعان به ادامه اعتراضهای مردمی در بحرین، از عربستان سعودی و امارات به سبب حمایت از نیروهای رژیم در سرکوب مردم معترض قدردانی کرد.

با وجود مشارکت نیروهای سپر جزیره در سرکوب و قتل عام مردم بحرین، وی مدعی شد که حمایتهای کشورهای شورای همکاری و به ویژه عربستان سعودی و امارات برای مقابله با تهدیدهای خارجی و حمایت از تأسیسات و زیرساختها بوده است.

درحالیکه خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین از ابتدای ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ با اقدامات نظامی و مسلحانه نظامیان رژیم آل خلیفه مواجه شده؛ و حملات به تظاهرکنندگان و مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد؛ ولیعهد بحرین از مخالفان دعوت کرد برای حل بحران این کشور، گفت و گو کنند.

دیروز جمعیت های سیاسی بحرینی معارض، تجمع اعتراض آمیز و گسترده‌ای را در شهر “المقشاع” واقع در غرب منامه با شعار “مردم تصمیم گیرنده می باشند”، برگزار کردند.

همچنین تظاهرات متعددی در شهرهای مختلف از جمله منامه برگزار شد.

در منامه تظاهرکنندگان با شعار “جمعه آزادی سرخ” وفاداری خود را به شهدا اعلام کرده و با مجروحان اعلام همبستگی کردند و تصمیم رژیم ال خلیفه در ممنوع اعلام کردن تظاهرات را به چالش کشیدند.

دیروز در پی حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به تظاهرکنندگان به هدف متفرق کردن آنها، چند تن از تظاهرکنندگان مجروح شدند.

“شیخ علی سلمان” دبیرکل جمعیت وفاق بحرین دیروز با تأکید حق مردم بحرین برای تعیین حاکمیت، از بحرینی ها دعوت کرد به حرکت خود ادامه داده و در همه فعالیتها برای درخواست سرنگونی رژیم آل خلیفه شرکت کنند.

“ایت الله شیخ عیسی قاسم” رئیس شورای علمای بحرین نیز در نماز جمعه از سرگیری تخریب مساجد توسط رژیم آل خلیفه، و ادامه محاصره شهر “المهزه” را محکوم کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.