تشکل‌های دانشجویی با دوری از حواشی به ارتقاء دستاوردهای علمی کمک کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

“مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی” با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی برای کمک به پیشرفت‌های علمی باید از سیاسی‌کاری اجتناب کنند، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم دانشجو سیاسی بودن است اما از مسائلی که موضوعات علمی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، دوری کند.

سجاد مصطفی‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دارا بودن تخصص‌های لازم، کارآمدی، تدین، تعهد و اعتقادات انقلابی را از ویژگی‌های وزیر صالح دانست و اظهار داشت: انتخاب مسئولانی با این ویژگی‌ کشور را در مسیر پیشرفت سوق داده و راه بازگشت به اشتباهات را خواهد بست.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی برای کمک به پیشرفت‌های علمی باید از سیاسی‌کاری و پرداختن به حواشی اجتناب کنند، تصریح کرد: مسلما یکی از ویژگی‌های مهم دانشجو سیاسی بودن است، اما از مسائلی که موضوعات علمی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، دوری کند.
  
مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه تحت‌شعاع قرار گرفتن مباحث علمی از مسائل سیاسی، آن را دچار آسیب‌های جدی می‌کند، خاطرنشان کرد: این اثرگذاری مانع از حرکت و تکامل فضای علمی دانشگاه می‌شود، اما با تمرکز بر روی نشریات و فعالیت‌های علمی می‌توان از آن به عنوان زیر ساخت دانشگاهی علمی استفاده کرد.
   
انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.