تشکیل حزب فراگیر نیازمند پذیرش ذهنی از سوی جامعه است

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تشکیل حزب فراگیر و ایجاد تحول در شاکله‌ی اصولگرایی گفت: در بحث تشکیل حزب فراگیر باید جامعه پذیرش ذهنی آن را داشته باشد و لیدرهای پی ریزی کننده آن از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

محمدجعفر فلسفی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به تشکیل حزب فراگیر و ایجاد تحول در شاکله‌ی اصولگرایی گفت: در بحث تشکیل حزب فراگیر باید جامعه پذیرش ذهنی آن را داشته باشد و لیدرهای پی ریزی کننده آن از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: تحولات در اصولگرایی امروز یک نیاز مبرم به شمار می رود اگرچه هنوز به یک باور کلی در بازسازی چارچوب آن ایجاد نشده و برای ایجاد حزب فراگیر  اتفاق نظر  وجود ندارد.

فلسفی با اشاره به تعدد کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: اگر چه در گذشته تعدد کاندیدا وجود داشته و با چالش هایی مواجه بوده ایم اما با ایجاد  وحدت می توان از اختلافات جلوگیری کرد و  مانع بهره برداری سیاسی از سوی برخی افراد  شود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پایان با اشاره به نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری آتی خاطر نشان کرد: اکنون اصلاح طلبان متوجه این موضوع شده اند که پایگاه اجتماعی شان تضعیف شده و جامعه توان پذیرش تفکرات و رفتار آنها را ندارند و باید به دنبال گزینه ای باشند که جامعه نسبت به آن ذهنیت منفی نداشته باشد./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.