تشکیل جلسه شورای عالی شعر با حضور رئیس مرکز موسیقی و سرود

جلسه شورای عالی شعر با حضور تقی پور رئیس مرکز، مدیران و کارشناسان ارشد شورای عالی شعر در سالن جلسات مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما تشکیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی و سرود، تقی‌پور رییس مرکز ،در این جلسه  که دیروز بعد از ظهر  تشکیل شد  با تبریک مجدد عید فطر به حضار از برکات این ماه و همچنین از صفت خلیفه الهی انسانها برای جمع سخن گفتند.

در این نشست، رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما ضمن برشمردن نکات مثبت راهاندازی خانه شعر و ترانه و برگزاری کلاسهای شعر و ترانه و کارگاه آموزشی خانه که به صورت هفتگی در خانه شعر و ترانه تشکیل میشود تقدیر کردند.
تقی پور رئیس مرکز موسیقی و سرود ۶۰۰ موسیقی تصویر را از تولیدات انبود و باکیفیت در مدت این دوسال ذکر کردند که برای بهره برداری و پخش به شبکه‌های مختلف رسانه ارسال شده است.
تقی پور رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما بر تولید انبوه و با کیفیت موسیقی تصویر  در زمینه مباحثی اخلاقی و دینی، دفاع مقدس و ملی و انقلاب اسلامی تأکید و یادآوری کردند که باید در همه موضوعات فراگیر و مناسبت‌های مختلف تولید داشته باشیم. بطور کلی باید از همه ظرفیت‌های هنرمندان استفاده شود.
رئیس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما، ضمن تقدیر از فعالیت شورای عالی شعر تأکید کردند که بهتر است با دیدی متفاوت و فنی‌تر به موضوعات و مناسبت‌ها پرداخته شود و در زمینه‌های مختلف مثل بازگشایی مدارس، عید غدیر، عید قربان و … شعرهای جدیدی تولید شود.
تقی پور برای پربار شدن دبیرخانه این شورا استفاده از شعرای استانها و تمامی ظرفیتهای شعری هنرمندان سراسر کشور را یادآور شده و تأکید کردند با برنامه‌ریزی بهتر دامنه فعالیت‌ها باید بیشتر شود.
در پایان جلسه از زحمات استاد امینی تقدیر به عمل آمد  استاد محمدعلی بهمنی به عنوان مسئول شورای عالی شعر مرکز موسیقی و سرود معرفی شدند شدند.
در این جلسه همچنین حضار از نظرات برخی اساتید نظیر استاد امینی، استاد بهمنی، استاد بیابانکی و … بهره بردند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.