تشکیل ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان در ایران خودرو

تشکیل ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان در ایران خودرو

تشکیل ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان در ایران خودرو

ممتازنیوز: به دستور مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، ستاد امدادرسانی به آسیب دیدگان زمین لرزه شمال غرب کشور در ایران خودرو تشکیل شد.

این ستاد در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و با سرپرستی مدیریت ارتباطات و اموربین الملل این گروه صنعتی فعالیت می کند و در همین راستا شرکت های ایساکو، امدادخودرو ایران، ایران خودرو تبریز و دفاتر فروش ایران خودرو در شهرهای شمال غرب کشور همکاری موثری خواهند داشت.
براین اساس نمایندگی های ایران خودرو در استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل برای امدادرسانی به مصدومین به حالت آماده باش در آمده اند.
این ستاد از اولین ساعات صبح امروز به سرعت پایگاه هایی را در سطح شرکت مستقر و اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان کرده است.
برپایه این گزارش، ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان شمال غرب کشور در ایران خودرو ، علاوه بر دریافت کمک های کارکنان، اقدامات لازم برای ارسال محموله ها به منطقه و اعزام امدادگر، در کمک رسانی نیز مشارکت گسترده خواهد داشت.
هم چنین کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو نیز اعلام آمادگی کرده اند،‌به طور داوطلبانه به هموطنان آسیب دیده شان یاری و امداد برسانند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.