تشکیل هیئت مشورتی مطابق اساسنامه جبهه پایداری

۲۳م دیماه ،

متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: تعداد بسیاری از نخبگان و اساتید دانشگاهی که از مدت‌ها قبل با جبهه پایداری همکاری داشتند از این پس در قالب هیئت مشورتی نظرات کارشناسی خود را به جبهه ارائه می‌کنند.

“مجید متقی‌فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه تشکیل هیئت مشورتی در جبهه پایداری مطابق اساسنامه آن انجام شده است، اظهار داشت: تعداد بسیاری از نخبگان و اساتید دانشگاهی که از مدت‌ها قبل با جبهه پایداری همکاری داشتند از این پس در قالب هیئت مشورتی نظرات کارشناسی خود را به جبهه ارائه می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی دربارهٔ بعضی خبرها که حاکی از درخواست این جبهه به وزارت کشور است، گفت: مطابق قانون نیازی نیست که جبهه‌ها برای اساسنامه خود به وزارت کشور درخواستی بدهند.

*برگزاری همایش‌های جبهه پایداری متناسب با شرایط هر استان

وی در ادامه با بیان اینکه همایش‌های استانی جبهه پایداری متناسب آمادگی هر استانی در آینده برگزار می‌شود، افزود: این همایش‌ها انتخاباتی نیست و به جنبه گفتمانی جبهه پایداری مربوط می‌شود.

متقی فر تصریح کرد: جبهه پایداری قطعا در انتخابات آتی کاندیدا دارد و تاکنون نیز  به مصادیق ورودی نداشته است اما کاندیدایی را که به گفتمان جبهه نزدیک تر باشد، انتخاب می‌کنیم.

*جلیلی هم می تواند یکی از گزینه‌های پایداری باشد

وی دربارهٔ مطرح شدن سعید جلیلی به عنوان یکی از گزینه‌های جبهه پایداری اظهار داشت: جلیلی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های جبهه پایداری باشد اما ما تاکنون وارد مصداق شده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: جبهه پایداری کاندیداهای مختلف را از لحاظ عملکرد، مواضع، سوابق مدیریتی ، تقوا و ولایت‌مداری مورد بررسی قرار می‌دهد و از میان آنان کاندیدایی اصلح را به مردم معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.