تشکیل هیات‌امنای استانی دانشگاه آزاد در خوزستان/ایجاد رشته‌های تازه ارشد و دکتری

۱۸م دیماه ،

رییس منطقه ۶ دانشگاه آزاد با اشاره به تشکیل هیات‌ امنای این دانشگاه در استان گفت:‌ با تشکیل هیات‌ امنا، سیاست‌گذاری‌ واحدهای آموزشی این دانشگاه به صورت متمرکز در استان انجام می‌شود.

دکتر مسعود صدری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب اظهار‌ داشت: اعضای هیات‌امنای استانی دانشگاه آزاد منطقه ۶ متشکل از نماینده ولی فقیه استان، استاندار، نماینده وزارت علوم، نماینده وزارت بهداشت، نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، ۴ نفر از چهره‌های علمی و فرهنگی معرفی شده از سوی رییس دانشگاه آزاد و ۲ نفر از روسای دانشگاه‌های منتخب فعلی (رییس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان و اندیمشک) است.

وی ادامه‌داد: تعیین و تصویب بودجه، انتقال دانشجو، راه‌اندازی رشته‌های تازه، جذب اعضای هیات‌علمی، سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری در زمینه واحدهای این دانشگاه توسط اعضای هیات‌امنا در استان صورت می‌گیرد.

رییس منطقه ۶ دانشگاه آزاد از راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی‌ ارشد و دکتری در آینده نزدیک در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خبر داد و خاطرنشان‌کرد: به زودی رشته‌های تازه در زمینه علوم پایه، فنی‌ومهندسی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای اهواز، شوشتر، دزفول، آبادان و علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود.

بر اساس این گزارش، دکتر مسعود صدری‌نسب به عنوان رییس هیات‌امنای استانی و دکتر حسین‌پور رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی اهواز به عنوان دبیر هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.