تشکیل کارگروه تامین اجتماعی و بانک رفاه

۱۳م آذر ،

بینا- مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از تشکیل کارگروه تخصصی تامین اجتماعی و بانک رفاه این استان خبر داد.
به گزارش بینا، جمیل حق پرست به ایرنا، افزود: با توجه به مراجعات مشترک از جمله مستمری بگیران و کارفرمایان در حوزه های تامین اجتماعی و بانک رفاه استان به منظور رفع مشکلات و انتظارات جامعه هدف برای دستیابی به خدمات بهتر نشستی با مدیران و مسوولان این دو حوزه برگزار شد.
وی در رابطه با برگزاری این نشست اظهار کرد: در این نشست با اشاره به رویکردهای همسوی بانک رفاه و تامین اجتماعی در ارایه خدمات به مخاطبان، تشکیل کارگروه مشترک تخصصی به عنوان محور جلسه در دستور کار قرار گرفت و مصوب و عملیاتی شد.
وی خاطر نشان کرد: کارگروه تخصصی تامین اجتماعی و بانک رفاه گیلان با معرفی اعضا متشکل از معاونان اداری مالی، مسوولان، کارشناسان حوزه های بازرسی، انفورماتیک، مالی، طرح و برنامه، روابط عمومی و دبیرکارگروه تشکیل شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان تصریح کرد: این کارگروه در دوره های زمانی مشخص با برگزاری جلسات منظم و پی گیری امور در رفع مشکلات موجود اقدام می کند.
وی وجود رسالت و اهداف مشترک بین بانک رفاه و تامین اجتماعی را عاملی برای الزام به همسویی بیشتر و نزدیک تر قلمداد کرد و گفت: مجموعه بانک و تامین اجتماعی از هم جدا نیستند بلکه بایستی با تعامل و همدلی برای رفع مشکلات مخاطبان و ارتقاء خدمات گام های اساسی در مسیر تعالی برداشته شود.
بیش از ۳۳۰ هزار نفر بیمه شده اصلی زیر پوشش تامین اجتماعی استان گیلان قرار دارند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.